اخلاص، لازمه خدمات جهادی است
کد خبر: 4100678
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

اخلاص، لازمه خدمات جهادی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اخلاص را لازمه ارائه خدمات جهادی دانست و گفت: فرد جهادگر باید همواره بدونه هیچ چشمداشتی به مردم خدمات ارائه دهد.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» که با حضور  ۴۰۰ گروه جهادی امروز، 28 آبان‌ماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، گفت: غرض از شرکت در این رزمایش عرض ادب خدمت جهادگران استان کردستان بوده است.

وی با اشاره به شاخصه‌های فرد جهادی از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: از دیدگاه رهبری میل به خدمت از شاخصه‌های فرد جهادی است و فرد جهادگر باید بی‌منت در حال ارائه خدمات به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اخلاص را لازمه ارائه خدمات جهادی دانست و بیان کرد: فرد جهادگر بایدهمواره بدونه هیچ چشمداشتی به مردم خدمات ارائه دهد.

وی افزود: تحمل سختی‌هایی که در مسیر خدمت به مردم بر فرد جهادگر واقع می‌شود از دیگر شاخصه‌های یک فرد و گروه جهادی است و نمود عینی این امر حضرت علی(ع) بوده که همواره از بین دوکار سخت‌ترین را برمی‌گزید.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تأکید بر تقویت روحیه جهادی یادآور شد: نباید اجازه داد که آفت‌ سودجویی و تنبلی روحیه جهادی را تضعیف کند و این امور خدمات جهادی را تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام
captcha