430 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4100827
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

430 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در یزد اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد از اجرای 430 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌های مقاومت این شهر خبر داد.

عباس جوکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ پاسدار عباس جوکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، امروز، 28 آبان ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در هفته بسیج امسال 430 عنوان برنامه در سطح ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تدوین شد که از این تعداد 150 عنوان از برنامه‌های شاخص است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با شعار هر پایگاه حداقل یک خدمت به مردم ارائه کند، اجرایی می‌شود گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با محوریت محرومیت‌زدایی، افتتاح دو مورد کارگاه قالی بافی و سه مورد کارگاه خیاطی، مرمت هفت منزل نیازمند، برگزاری مسابقات قرآن، نمایش شکوه اقتدار، همایش میقات الصالحین  و ... از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد با اشاره به اینکه امسال دو هدف در هفته بسیج دنبال می‌شود بیان کرد: اینکه تصویر حقیقی بسیج با معرفی خدمات متنوع به مردم ارائه شود و همچنین معرفی الگوهای تربیتی و اسوه معرفتی بسیج به عنوان پرچمداران تمدن نوین اسلامی صورت گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در تدوین برنامه‌ها دو هدف رسالت بسیج در تحقق بیانیه گام دوم و تجلی اعتلای بسیج با تأکید بر مجاهدت‌ها و بُن‌‌بست‌‌ شکنی‌ها مد نظر قرار گرفت. 

جوکار با یادآوری خدمات بسیج در جامعه به راه‌اندازی 21 قرارگاه محله محور در یزد اشاره کرد و گفت: بسیج مدافع امنیت کشور و اموال و ناموس مردم است و امنیت و آرامش مردم برای بسیج مهم است و با تمام ظرفیت پای کار نظام بوده و می‌ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد روایتگری در زمینه جهاد تبیین و جهاد پیشرفت را دو مأموریت جدی اصحاب رسانه دانست و بیان کرد: دشمن در حال ایجاد شک و تردید در جامعه هستند و اصحاب رسانه بهترین و اصلی‌ترین قشر برای مقابله با آنها هستند.

انتهای پیام
captcha