انتشار «قصه‌های شاپرک» از رادیو اینترنتی نماز
کد خبر: 4101058
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

انتشار «قصه‌های شاپرک» از رادیو اینترنتی نماز

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از انتشار برنامه رادیویی «قصه‌های شاپرک» خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز، از انتشار برنامه رادیویی قصه‌های شاپرک کاری از رادیو اینترنتی نماز به همت ستاد اقامه نماز خبر داد.

صالحی گفت: تولید این برنامه به صورت هفتگی در روزهای شنبه از پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی ستاد اقامه نماز منتشر می شود.

وی افزود: این ویژه برنامه با هدف نهادینه شدن فرهنگ نماز در بین کودکان با بیان قصه های شیرین تولید و منتشر می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه این برنامه ویژه کودکان از کتاب‌های مؤسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز تهیه و تولید می شود، گفت: قصه‌گویی و قصه کودکانه صوتی، از جمله مهترین روش‌های ارتباطی و تربیتی برای کودکان است که منجر به ایجاد رابطه عاطفی، پرورش قدرت تخیل، تحلیل، ادراک عاطفی و منطقی، ارتباط گیری اجتماعی کودک می‌شود.

وی افزود: قصه کودکانه با بالا بردن دایره لغات کودک، به رشد کلامی کودک کمک می‌کند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز اظهار کرد: برنامه رادیویی قصه‌های شاپرک، با همراهی گویندگان مختلف سعی در ارائه‌ قصه‌های کودکانه صوتی با موضوع نماز برای سنین مختلف و با هدف ارتقا سطح تربیتی، اخلاقی و اجتماعی کودکان دارد.

وی بیان کرد: قسمت اول این برنامه با نویسندگی امین عارف و گویندگی بهار پور مومن منتشر شد و شنوندگان این برنامه می توانند با ارسال نظرات خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ما را در تهیه و تولید برنامه رادیویی قصه های شاپرک یاری کنند.

صالحی اظهار کرد: برنامه قرار هفده یکی دیگر از برنامه های رادیو نماز به مدت زمان ۱۷ دقیقه در روزهای سه شنبه تولید و منتشر می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای مشاهده اولین قسمت از برنامه به پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور م‌توانند به نشانی www.namaz.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha