اعلام فراخوان هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در خوزستان
کد خبر: 4101189
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

اعلام فراخوان هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در خوزستان

مرحله استانی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی آذر ماه در خوزستان برگزار می‌شود.

هفدهمین جشنواره تلاوت های مجلسیسیدجاسم موسوی، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری مرحله استانی هفدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره به همت هیئت صاحب‌الزمانی تهران هر ساله در سراسر کشور برگزار می‌شود و مرحله استانی آن در خوزستان آذرماه خواهد بود.

وی اعلام کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تلاوت 3 الی 5 دقیقه‌ای از خود به صورت تصویری ضبط کرده و به شماره 09019987010 در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

موسوی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره ویژه آقایان بالای 18 سال است، گفت: آخرین مهلت ارسال تلاوت 7 آذرماه خواهد بود و مرحله حضوری جشنواره استانی اواسط آذرماه برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی خوزستان گفت: به هر کدام از 3 نفر برتر مرحله استانی مبلغ 1 میلیون تومان جایزه اهدا خواهد شد و هر 3 نفر به مرحله کشوری جشنواره معرفی خواهند شد.

یادآور می‌شود، هفدهمین جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی در تمامی استان‌ها و در بیش از ۳۰۰ شهرستان از شهریور سال جاری آغاز شده و تا پایان بهمن‌ ۱۴۰۱ به همت مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران برگزار می‌شود.

این جشنواره برای تعیین برترین قاری جمهوری اسلامی در سال ۱۴۰۱ از دیدگاه مردمی در دو کار خود را آغاز  کرده است. 

انتهای پیام
captcha