اسامی آقایان راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد
کد خبر: 4101191
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

اسامی آقایان راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل آقایان اعلام شد.

راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن مشخص شدند + اسامی

به گزارش ایکنا، پس از پایان مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و داوری آثار تصویری ضبط شده در این مرحله، نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی این مسابقات در گروه آقایان از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

بر همین اساس در مرحله نهایی مجموعاً 96 نفر در چهار رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به مرحله نهایی در بخش آقایان حضور خواهند داشت.

در رشته حفظ کل قرآن کریم 28 نفر، در رشته حفظ بیست جزء 12 نفر، در رشته قرائت تحقیق 29 نفر و در رشته قرائت ترتیل نیز 27 نفر به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن راه یافته‌اند.

مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی از 22 دی‌ماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

میزبان مرحله نهایی این مسابقات استان خوزستان است.

اسامی آقایان راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شداسامی آقایان راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شداسامی آقایان راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شداسامی آقایان راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شداسامی آقایان راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات قرآن اوقاف اعلام شد

انتهای پیام
captcha