اجرای طرح قرآنی «بشری» ویژه دانشجویان یزدی
کد خبر: 4101470
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

اجرای طرح قرآنی «بشری» ویژه دانشجویان یزدی

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از اجرای طرح قرآنی «بشری» با هدف آموزش نوین قرآن کریم ویژه دانشجویان خبر داد.

فرزانه‌السادات طباطبایی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزدفرزانه‌السادات طباطبایی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از اجرای طرح «بشری» ویژه دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: نیاز مبرم و جدی به ارائه آموزش‌های صحیح و اصولی به علاقه‌مندان یادگیری قرآن کریم باعث شد تا طرح نوین بشری تدوین شود.

وی فراگیری قرآن برگرفته از شیوه پیامبر مکرم اسلام (ص) به‌صورت شنیداری – گفتاری، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی، تبلیغ، ترویج و ترغیب تمام افراد جامعه برای انس و قرائت قرآن کریم را از جمله اهداف برگزاری این طرح برشمرد.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به آسان‌سازی یادگیری قرائت قرآن در راستای اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: طرح بشری با ارایه محتوا و مطالب آموزشی استاندارد و قابل درک برای تمامی اقشار جامعه اجرا می‌شود.

طباطبایی؛ آموزش به‌صورت آکادمیک و مهندسی تلاوت و جلوگیری از اتلاف وقت را از دیگر اهداف برگزاری طرح بشری ذکر کرد و با اشاره به استقبال دانشجویان از این طرح بیان کرد: این طرح هفته‌ای یک شب در یکی از خوابگاه‌های دختران با تدریس فاطمه زارع مدرس قرآن اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha