تمدید مهلت ثبت‌نام یازدهمین مناظره دانشجویی در سیستان‌و‌بلوچستان
کد خبر: 4101522
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

تمدید مهلت ثبت‌نام یازدهمین مناظره دانشجویی در سیستان‌و‌بلوچستان

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پایان زمان ثبت‌نام مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران بنا به درخواست دانشجویان تا ۱۰ آذرماه تمدید شد.

مناظره دانشجوییعلی رضوانی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، با بیان اینکه دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی که در دانشگاه‌های سراسری، علوم پزشکی، آزاد اسلامی، فرهنگیان، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و ...، شاغل به تحصیل هستند، با تشکیل تیم‌های چهار نفره می‌توانند پس از ثبت نام تا مهلت تعیین شده، در این مسابقات شرکت کنند، گفت: برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله، با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق‌طلبی، فرهنگ گفت‌وگوی سازنده، تولید علم و اندیشه دینی و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می‌شود.
 
وی از دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی سطح استان و مجموعه‌های فرهنگی دغدغه‌مند خواست تا  به منظور مشارکت و حضور هرچه بیشتر دانشجویان و جوانان در این رویداد، بیداری نسبت به مشکلات و نیازهای روز جامعه بالاخص نیازها و مشکلات استان، همکاری و مشارکت لازم را در این زمینه با مجموعه جهاددانشگاهی داشته باشند.
 
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات، گفت: تیم‌ها در این دوره از مسابقات به‌صورت دو به دو و در قالب تیم موافق و مخالف در موضوعات گزاره‌های انتخابی در حوزه‌های فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصاد، علم و فناوری و ... با یگدیگر به مناظره و رقابت می‌پردازند و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به مرحله فینال راه پیدا خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به پایان زمان ثبت‌نام مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که از 14 آبان‌ماه سال جاری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سطح استان سیستان و بلوچستان شروع شده بود بنا به درخواست دانشجویان مهلت ثبت نام در این استان تا 10 آذرماه تمدید شد. 
 
رضوانی با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات ملی مناظره در آذرماه، برگزار و تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت، افزود: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09928205784 تماس و با مراجعه به آدرس https://roytab.ir/sbmonazereh11 اقدام به ثبت نام کنند.

 

انتهای پیام
captcha