برگزاری 6 کارگاه ارتقای حافظان قرآن در البرز
کد خبر: 4101607
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

برگزاری 6 کارگاه ارتقای حافظان قرآن در البرز

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت البرز از برگزاری کارگاه‌های ارتقای تخصصی حافظان قرآنی این استان خبر داد و گفت: در اولین کارگاه که روز جمعه، 27 آبان برگزار شد، 50 حافظ قرآن حضور داشتند.

فرخ لقا پورمختار مدیر عامل اتحادیه قرآنی البرز

فرخ‌لقا پورمختار، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری کارگاه‌های ارتقای تخصصی حافظان قرآنی در استان خبر داد و گفت: این کارگاه‌های قرآنی با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این کارگاه‌ها جمعه پایانی هر ماه برگزار می‌شود و در این کارگاه‌ها جدیدترین روش‌های حفظ قرآن توسط اساتید برتر به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

این مسئول هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را علاوه بر آموزش حفظ قرآن، آشنایی حافظان با یکدیگر، اشتراک تجریبات و انتقال به روزترین اطلاعات و آموزش‌ها عنوان کرد و گفت: اولین دوره این کارگاه آموزشی روز جمعه، 27 آبان از ساعت 8 تا 16 عصر با حضور امید آقایی برگزار شد. در این جلسه 50 نفر حافظ قرآنی شرکت کردند که امیدواریم با ادامه روند و در کارگاه‌های بعدی با استقبال بیشتری همراه باشیم.

پورمختار با اشاره به اینکه فعلا برگزاری شش کارگاه در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: در پایان افرادی که در همه دوره‌ها شرکت کردند می‌توانند در صورت تمایل در آزمون شرکت کنند و ضمن کسب نمره قبولی، گواهینامه تربیت مربی دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha