نخستین جشنواره «طاها، ستاره شمالی» در آمل برگزار می‌شود
کد خبر: 4101670
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

نخستین جشنواره «طاها، ستاره شمالی» در آمل برگزار می‌شود

نخستین جشنواره فرهنگی و هنری با محوریت شهید سیده‌طاهره هاشمی (آملی) با عنوان «طاها، ستاره شمالی» ویژه استان‌های شمالی کشور در آمل برگزار می‌شود.

طاهره هاشمیبه گزارش ایکنا از مازندران، نخستین جشنواره فرهنگی و هنری با محوریت شهید سیده‌طاهره هاشمی (آملی) با عنوان «طاها ستاره شمالی» ویژه استان‌های شمالی کشور از سوی دانشگاه فرهنگیان، مرکز آموزش عالی بنت‌الهدی آمل برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه رده‌های سنی پیش‌دبستانی، دبستانی، متوسطه اول و دوم، دانشگاهی و آزاد، در رشته‌های رسانه با موضوعات «گزارش، مصاحبه، ارتباط تصویری و اینفوگرافی»، طراحی و نقاشی، تئاتر خیابانی، کتابخوانی، دلنوشته، سرود حماسی با عنوان‌های شهادت و شهدای حماسه مقاومت مردمی ششم بهمن 1360 هزار سنگر آمل  برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار  خود را تا 16 آذرماه به دبیرخانه این جشنواره به آدرس مازندران، آمل، دانشگاه فرهنگیان، مرکز آموزش عالی بنت‌الهدی آمل ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.seedeamol.ir مراجعه شود و یا با پست الکترونیکی این جشنواره tbmamol@cfu.ac.ir ، ایتا 09364131095  و شماره تماس‌های 01142262266، 011442787275 ارتباط برقرار گردد.

یادآور می‌شود که آیین اختتامیه این جشنواره 6 دی‌ماه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha