آماده ارائه خدمت به مناطق کمتر برخوردار هستیم
کد خبر: 4101971
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
رئیس جهاددانشگاهی کشور:

آماده ارائه خدمت به مناطق کمتر برخوردار هستیم

رئیس جهاددانشگاهی کشور گفت: با توجه به ظرفیت‌های این نهاد آمادگی لازم برای ارائه خدمت به مناطق کمتر برخوردار را داریم‌.

دکتر مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی کشوربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی کشور 2 آذر در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه زابل که با حضور دکتر دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه زابل و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار شد، گفت: باید از ظرفیت و پتانسیل موجود این نهاد، به نحو مطلوب استفاده کرد و کاری مشترک برای خدمت به مردم از لحاظ علمی انجام داد.

رئیس جهاددانشگاهی کشور بر انجام و انعقاد تفاهم‌نامه بین جهاددانشگاهی استان با دانشگاه زابل، تاکید کرد و گفت: استفاده از توان دانشگاهی و ظرفیت‌های موجود در منطقه با توجه به توانمندی جهاددانشگاهی در جهت خدمت رسانی بهینه یک امر ضروری است تا به واسطه آن، بتوان یک پارک علم وفناوری برای سیستان و در خور شأن این منطقه احداث کرد.

دکتر مسلمی نائینی در ادامه هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان، را ارزیابی ظرفیت‌های استان سیستان و بلوچستان و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها، فراهم کردن زمینه‌های همکاری بین دانشگاه‌ها، نخبگان و جهاددانشگاهی عنوان کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های این نهاد آمادگی لازم برای ارائه خدمت به مناطق کمتر برخوردار را داریم‌.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی، علمی و تخقیقاتی و درمانی نظیر درمان ناباروری و سرطان پستان، سلول‌های بنیادین و...، آماده ارایه خدمات است.

دکتر دهمرده نماینده مردم زابل و زهک در مجلس نیز در این جلسه، با اشاره به ولایی بودن مردم منطقه سیستان، گفت: منطقه سیستان دارای مردمانی غیور و با غیرت است که ولایت‌مداری این مردم از افتخارات این منطقه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر اتفاق افتاده در کشور، گفت: همه افراد اعم از قشر دانشگاهی و غیر دانشگاهی باید بدانند که توطئه استکبار در چه سطحی در حال انجام است و دلیل اینکه مستقیماً رهبری جامعه را مورد هدف و جسارت قرار داده‌اند چیست.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر همکاری مجدانه جهاددانشگاهی و دانشگاه زابل، تداوم این همکاری را موجب خدمت بهینه برای منطقه سیستان عنوان کرد.

دکتر پیمان افراسیاب رئیس دانشگاه زابل نیز در ابتدای دیدار با تشریح فعالیت‌های این دانشگاه بر گسترش همکاری با جهاددانشگاهی مخصوصاً در زمینه اصلاح نژاد دام گاو سیستانی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha