برگزاری دوره آموزشی ارتقای سطح نمایندگان استان مرکزی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4102195
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

برگزاری دوره آموزشی ارتقای سطح نمایندگان استان مرکزی در مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به ضرورت تقویت سطح راه‌یافتگان استان به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، گفت: نخستین کارگاه حضوری در رشته وقف و ابتداء برگزار می‌شود.

نشست هماهنگی بین اوقاف و نمایندگان مرکزی در مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، نخستین جلسه هماهنگی جهت  آموزش و ارتقای سطح نمایندگان استان در مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان، عصر پنج‌شنبه، سوم آذرماه با حضور مرتضی مختاری، ناظر مرحله مقدماتی مرحله کشوری مسابقات قرآن و نمایندگان استان در مرحله نهایی این دوره از مسابقات در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان، در جریان این نشست ضمن تبریک به نمایندگان استان در مرحله نهایی مسابقات قرآن در چهل و پنجمین دوره، اظهار کرد: سال گذشته استان فقط یک نماینده بانو در رشته ترتیل داشت که اکنون به همت و تلاش داوطلبان و برگزاری دوره ارتقای سطح پیش از برگزاری مرحله مقدماتی موفق به کسب 8 سهمیه در مرحله نهایی شده‌ایم. در کنار 8 برگزیده، امسال در رشته اذان نیز نماینده‌ای از ساوه داریم.

وی ضرورت تقویت و ارتقاط راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات قرآن را مورد تأکید قرار داد و افزود: تجربه استفاده از اساتیدی همچون مسعود سیاح‌گرجی و حامد ولی‌زاده بسیار شیرین بود و اثرات مثبت آن را در کوتاه‌ترین بازه زمانی که افزایش تعداد راه‌یافتگان بود دریافت کردیم. در این نشست هماهنگی برای دوره‌های آمادگی و ارتقای سطح به‌صورت مجازی و حضوری با بهره‌مندی از اساتید خبره بومی و غیربومی انجام شد.

دهقانی گفت: نخستین کارگاه آموزشی ویژه مباحث تخصصی وقف و ابتداء با حضور استاد مرتضی مختاری، داور مسابقات قرآن و دارنده مدرک این رشته در داوری، دوشنبه، 7 آذرماه از ساعت 18 تا 20 با حضور تمامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha