معرفی اسلام به غیرمسلمانان آمریکای شمالی + عکس
کد خبر: 4102642
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

معرفی اسلام به غیرمسلمانان آمریکای شمالی + عکس

سازمان حلقه اسلامی آمریکای شمالی(ICNA) مراسمی را برای آشنایی غیرمسلمانان با اسلام و مفاهیم آن برگزار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از The Houston Chronicle، این رویداد، بخشی از نشست منطقه‌ای حلقه اسلامی آمریکای شمالی موسوم به ICNA‌ بود که روز گذشته، 5 آذر در هتل ماریوت شهر هیوستون برگزار شد.

هدف از این مراسم ایجاد فرصتی برای غیرمسلمانان بود تا درباره دین اسلام و هنجارهای فرهنگی آن بیاموزند و سؤال کنند.

سازمان‌دهندگان این مراسم بر این باورند که می‌توانند تصورات غلط را در مورد دین اسلام اصلاح کنند، به‌ویژه در مورد خشونت و رفتار با زنان. به گفته مسئولان ICNA، بسیاری از این باورها مبتنی بر استفاده مردم از اسلام برای توجیه اهداف سیاسی خود و حضور محدود بسیاری از مسلمانان در رسانه‌ها است.

سبیل احمد، مدیر بخش اطلاع‌رسانی ICNA گفت: وقتی ما به عنوان انسان دور هم جمع می‌شویم، بسیاری از این موانع (در مورد عدم شناخت اسلام) از بین می‌روند.

نیر، مسلمان 55 ساله‌ای که از سال 2006 در منطقه بریار میدو زندگی می‌کند، ویلسون و مادرش، باربارا را از زمانی که در سال 2010 به این محله آمدند، می‌شناسد.

نیر گفت: من فقط می‌خواستم آنها کمی بیشتر در مورد فرهنگ و دین ما بدانند.

دنیس ویلسون، 56 ساله، گفت که مطمئناً این یک تجربه یادگیری بود که او نمی‌خواست آن را از دست بدهد، درک اسلام برای من جالب است.

به گفته احمد: مردم ممکن است از ناشناخته‌ها ترس داشته باشند و این منجر به سوگیری می‌شود، اسلام دین صلح است و ما می‌خواهیم روی آن تمرکز کنیم.

انتهای پیام
captcha