10 آذر؛ مهلت ثبت‌نام نخبگان جامعه کار و تلاش لرستان در جشنواره «امتنان»
کد خبر: 4102685
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

10 آذر؛ مهلت ثبت‌نام نخبگان جامعه کار و تلاش لرستان در جشنواره «امتنان»

مهلت ثبت‌نام نخبگان جامعه کار و تلاش لرستان در یب و چهارمین جشنواره «امتنان» تا دهم آذرماه جاری اعلام شد.

جشنواره «امتنان»به گزارش ایکنا از لرستان، روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در اطلاعیه‎ای اعلام کرد، با توجه به استقبال خوب جامعه کار و تولید استان ثبت‌نام برترین‌های جامعه کارگری و کارفرمایی در این جشنواره تمدید شده است و کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه لرستان می‌توانند برای شرکت در جشنواره تا دهم آذرماه جاری با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنند.

ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان با توجه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب از جمله اهداف برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره امتنان از کارگران است.

لازم به ذکر است، تاکنون 620 کارگر، گروه کار و واحد نمونه لرستان در سی و چهارمین جشنواره امتنان ثبت‌نام کرده‌اند که کار پالایش و بررسی آنها به زودی آغاز خواهد شد.

جشنواره امتنان از نحبگان جامعه کار و تلاش در هفته کارگر با معرفی برترین‌ها در هفته کارگر به‌صورت دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha