کمک فرهنگیان به محرومان با ایجاد صندوق قرض‌الحسنه
کد خبر: 4102813
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

کمک فرهنگیان به محرومان با ایجاد صندوق قرض‌الحسنه

گروه جهادی شهید صفدری شهرستان سلماس با ایجاد صندوق قرض‌الحسنه نسبت به رفع محرومیت از مناطق محروم سلماس و استان آذربایجان غربی اقدام می‌کند.

صندوق قرض‌الحسنهبه گزارش ایکنا، جهانگیر کرمی، مسئول گروه جهادی شهید صفدری شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با ایکنا، در رابطه با فعالیت‌های این گروه جهادی اظهار کرد: این گروه جهادی دارای 150 عضو فعال است که در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان، کمک‌های مؤمنانه، توزیع بسته‌های غذایی و رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار فعالیت دارد.

وی در ادامه افزود: اعضای گروه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی نسبت به تهیه و توزیع این بسته‌های معیشتی در میان مردم محروم شهرستان سلماس و دیگر نقاط استان آذربایجان غربی اقدام می‌کنند.

کرمی بیان کرد: همچنین، صندوق قرض‌الحسنه‌ای با حضور بیش از هزار و 400 نفر از فرهنگیان شهرستان سلماس ایجاد کرده‌ایم که ضمن اعطای وام به متقاضیان نیازمند، از سود دو درصد حاصل از دارایی این صندوق برای کمک به نیازمندان و محرومان استفاده می‌کنیم.

مسئول گروه جهادی شهید صفدری شهرستان سلماس در پایان اظهار کرد: در ماه مبلغی از حقوق ماهیانه اعضای صندوق کسر شده و به هر کدام از اعضا به میزان دو و نیم برابر موجودی وام قرض‌الحسنه اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha