محفل انس با قرآن در زندان مرکزی زاهدان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4103589
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

محفل انس با قرآن در زندان مرکزی زاهدان برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز کشور روز گذشته، 8 آذرماه در زندان مرکزی زاهدان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در زندان مرکزی زاهدانمحمودرضا یزدی، رئیس دارالقرآن زندان‌های استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، در جریان برگزاری محفل انس با قرآن برای مددجویان زندان مرکزی زاهدان، گفت: ضروت دارد مددجویان زندان آموزش‌های لازم را به‌منظور انس بیشتر با کلام وحی، زیر نظر مربیان و روحانیون مستقر در زندان دریافت کنند تا بیش از پیش زمینه بازتوانی آنها فراهم شود.
 
وی با اشاره به برنامه‌های اصلاح و تربیت زندانیان، گفت: بهره‌گیری از حضور قاریان ممتاز بین‌المللی کشور در محافل انس با قرآن به‌ویژه در زندان باعث می‌شود تا مددجویان با الگوهای موفق قرآنی بهتر آشنا شوند.
 
یزدی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «جلساتی داشته باشید فقط برای شنیدن قرآن»، گفت: امیدوارم این محفل نورانی مورد رضایت حضرت باری تعالی و اهل بیت(ع) قرار گیرد.تلاش بر این است تا محافل انس با قرآن کریم به‌صورت ماهانه در زندان مرکزی زاهدان برگزار شود.
 
یادآور می‌شود، محفل انس با قرآن روز گذشته 8 آذرماه در زندان مرکزی زاهدان با حضور قاریان ممتاز کشور آقایان رضا صفدری، فرخنده‌نژاد و محمودرضا یزدی، قاری ممتاز استانی برگزار شد.
 
انتهای پیام
captcha