مبلغان ویژه فاطمیه به مناطق مختلف لرستان اعزام می‎شوند
کد خبر: 4104158
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
14 آذر

مبلغان ویژه فاطمیه به مناطق مختلف لرستان اعزام می‎شوند

اعزام طلاب، فضلا، روحانیون، متعلمان مراکز تخصصی، خطبا و فرهیختگان حوزه‌های علمیه برای تبلیغ و حضور در مناطق مختلف استان و تبلیغ در ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) از 14 آذرماه جاری آغاز می‏‌شود.

اعزام مبلغبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه لرستان، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان در فراخوانی از طلاب، فضلا، روحانیون، متعلمان مراکز تخصصی، خطبا و فرهیختگان حوزه‌های علمیه برای تبلیغ و حضور در مناطق مختلف استان و تبلیغ در ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) دعوت کرده است.

داشتن پرونده تبلیغی، دارا بودن حداقل سطح یک حوزوی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت در ایام تبلیغ و ثبت‌نام و اخذ حکم از طریق سامانه «سماوات» از شریط اعزام مبلغان اعلام شده است.

مبلغان در فاطمیه اول و دوم به مناطق مختلف اعزام خواهند شد و تاریخ اعزام‌ها از 14 آذرماه جاری تا سوم دی‌ماه امسال خواهد بود و پرداخت حق‌الزحمه تبلیغی و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی را از مزایای اعزام طلاب و مبلغان اعلام شده است.

طلاب و مبلغانی که شرایط تبلیغ را دارند می‌توانند جهت ثبت‌نام و تشکیل پرونده به معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان و یا سامانه سماوات به نشانی http:/hejrat.ismc.ir مراجعه کنند.

برگزاری دوره آموزشی «سواد رسانه و هنر تبیین» ویژه طلاب لرستان

همچنین، به همت بسیج طلاب و روحانیون، حوزه‌های علمیه خواهران و برادران لرستان و مرکز خدمات حوزه استان دوره آموزشی «سواد رسانه و هنر تبیین» در فضای مجازی ویژه طلاب مدارس علمیه لرستان برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت دراین دوره که به زودی برگزار خواهد شد، می‌توانند نام، نام وخانوادگی و شماره تلفن همراه خود را تا یک‌شنبه، 13 آذرماه برای معاونان فرهنگی مدارس علمیه ارسال کنند.

دوره سواد رسانه و هنر تبیین در فضای مجازی پنج جلسه وبیناری خواهد بود و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه دوره آموزشی سواد رسانه و هنر تبیین در فضای مجازی اعطا خواهد شد.

در دوره سواد رسانه و هنر تبیین در فضای مجازی سهیل احمدی‌زاده، استاد دانشگاه امام حسین(ع) و کارشناس رسانه‌ای به تشریح شاخصه‌های سواد رسانه‌ای و هنر تبیین در فضای مجازی خواهد پرداخت.

انتهای پیام
captcha