3 بیمار مبتلا به کرونا فوت کردند
کد خبر: 4104218
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

3 بیمار مبتلا به کرونا فوت کردند

وزارت بهداشت از فوت سه بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: طی همین مدت 39 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده است.

3 بیمار دیگر مبتلا به کرونا فوت کردند

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۴۶۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۱ هزار و پنج نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۷۵۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۷۲ هزار و ۲۳۲ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۲ آذر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۹ هزار و ۷۹۹ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، سه نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۳۷ نفر رسید. ۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قراردارند.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۲۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۵۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha