رقابت ۶ قاری لرستانی در جشنواره «تلاوت‌های مجلسی»
کد خبر: 4104249
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

رقابت ۶ قاری لرستانی در جشنواره «تلاوت‌های مجلسی»

مرحله استانی جشنواره «تلاوت‌های مجلسی و انتخاب برترین قاریان مجلسی» با رأی مردم سه‌شنبه، ۱۵ آذر با رقابت شش قاری لرستانی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مهدی سعادتی‌کیا، دبیر  جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستانمهدی سعادتی‌کیا، دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری جشنواره «تلاوت‌های مجلسی و انتخاب برترین قاریان مجلسی» با رأی مردم در لرستان خبر داد و گفت: پس از فرایند ثبت‌نام از قاریان بالای ۱۶ سال در یک ماه اخیر که تعداد قابل توجهی از قاریان استان برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام نمودند بنا به نظر کمیته فنی این جشنواره تعداد شش نفر انتخاب شدند.

وی افزود: این تعداد قاری در روز سه‌شنبه، ۱۵ آذر رأس ساعت ۹صبح در سالن اجتماعات حوزه هنری استان لرستان جهت شرکت در این رقابت قرآنی، به تلاوت خواهند پرداخت.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان لرستان اضافه کرد: در برگزاری این جشنواره قرآنی دبیرخانه جشنواره تلاوت‌های مجلسی لرستان، معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان و بسیج ادارات حوزه حضرت امیر(ع) با هم مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه در نهایت سه نفر برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، ادامه داد: از ویژگی‌های این جشنواره قرآنی می‌توان به انتخاب قاری با رأی مردمی و همچنین اضافه شدن بخش بین‌المللی به این جشنواره اشاره کرد.

سعادتی‌کیا در خاتمه گفت: دبیرخانه جشنواره تلاوت‌های مجلسی استان لرستان از عموم مردم استان برای شرکت در این جشنواره دعوت به‌عمل آمده است.

انتهای پیام
captcha