سامانه «همرسان» در لرستان تشکیل می‌شود
کد خبر: 4104488
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

سامانه «همرسان» در لرستان تشکیل می‌شود

مدیر حوزه اسلامی دانشگاهیان لرستان با بیان اینکه به ‌زودی سامانه «همرسان» در لرستان فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: سامانه «همرسان» مهارت‌های ازدواج را افزایش می‌دهد و کارکرد همسان‌گزینی برای انتخاب همسر، دارد.

نشست آموزشی ازدواج و خانوادهبه گزارش ایکنا از لرستان، در نشست آموزشی «ازدواج و خانواده» که امروز، ۱۳ آذر در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام امین فاطمی‌نیک و نیک‌رنگ به‌‌عنوان سخنرانان، مطالبی آموزشی درباره ازدواج و خانواده را برای دانشجویان بیان کردند.

در این نشست گفته شد که ازدواج باید براساس آگاهی و شناخت باشد تا یک ازدواج پایدار شکل بگیرد، همچنین درباره روابط بین پسر و دختر از نگاه دینی، توضیحاتی برای دانشجویان ارائه شد.

اینکه معیارهای یک انتخاب آگاهانه در مورد انتخاب همسر چگونه باید باشند در این نشست مطرح شد.

همچنین، حجت‌الاسلام امین فاطمی‌نیک، مدیر حوزه اسلامی دانشگاهیان لرستان با بیان اینکه به ‌زودی سامانه «همرسان» در لرستان فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: سامانه همرسان مهارت‌های ازدواج را افزایش می‌دهد و کارکرد همسان‌گزینی برای انتخاب همسر، دارد.

در نشست مذکور که با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، برگزار شد، مسابقه‌ای نیز برگزار و به دانشجویان برنده مسابقه، جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام
captcha