برگزاری کارگاه «دوباره زندگی» در بیله‌سوار
کد خبر: 4104569
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

برگزاری کارگاه «دوباره زندگی» در بیله‌سوار

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی شهرستان بیله‌سوار گفت: کارگاه «دوباره زندگی» با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی بیله‌سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، گلناز خاقانی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی شهرستان بیله‌سوار، ۱۳ آذرماه، در کارگاه« دوباره زندگی»، با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: این کارگاه‌های آموزشی با هدف آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به نسل امروزی بوده تا بینش آنها را نسبت به این معضل اجتماعی بیش از پیش روشن کنیم.

وی افزود: خانواده‌ها نقش اساسی در جلوگیری از گرایش فرزندان به اعتیاد دارند و با آگاهی بخشی به والدین می‌توانیم آن‌ها را نسبت به معضلات و مشکلات این پدیده خانمان سوز آشناتر کنیم.

خاقانی اظهار کرد: اعتیاد موجب ایجاد معضلات برای خانواده‌ها می‌شود و باید والدین نسبت به این پدیده مراقبت بیشتر از فرزندان خود داشته باشند.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کیانی تاکید کرد: والدین باید بحران‌های فرزندان خود را بشناسند و نسبت به رفع آنها اقدام کنند تا فرزندان گرفتار دوستان ناباب و پدیده‌های تقلید و خودنمایی نشوند.

خاقانی ادامه داد: نوجوانان و جوانان نسبت به بعضی از مسائل و معضلات کنجکاو هستند به همین دلیل در برخی از موارد به صورت ناآگاهانه گرفتار مسئله اعتیاد می‌شوند و خروج از این وضعیت مشکلات بسیاری هم برای خود شخص و هم برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

انتهای پیام
captcha