طرح‌های فرهنگی در کانون‌های مساجد کردستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4104826
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

طرح‌های فرهنگی در کانون‌های مساجد کردستان اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان با اشاره به اختصاص بخشی از اعتبارات جدول 17 قانون بودجه به کانون‌های مساجد گفت: در این راستا کانون‌های مساجد استان کردستان از محل این اعتبارات می‌توانند طرح‌های فرهنگی خود در سطح استان اجرا کنند.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: با توجه به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی نیاز به هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر مردم و مسئولان در این بخش هستیم.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد ظرفیتی برای اجرای طرح‌های فرهنگی از محل اعتبارات جدول 17 هستند، افزود: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در مناطق حاشیه شهرها و روستاها و شهرهای کوچک، برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کلیه شهرستان‌های استان از محل اعتبارات ابلاغی جدول 17 قانون بودجه 1401 از طریق مؤسسات فرهنگی و هنری و کانون‌های مساجد پیش‌بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی با اجرای طرح‌های فرهنگی بیان کرد: در این راستا می‌توان با استفاده از این ظرفیت هم برای کانون‌های مساجد استان اعتبار فعالیت جذب کرد و هم در راستای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی استان قدم مثبتی برداشت.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر در این زمینه گفت: همکاران ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با اطلاع‌رسانی به کانون‌های مساجد استان زمینه همکاری کانون‌ها را در این زمینه فراهم می‌کنند.

کیامهر یادآور شد: در حال حاضر قریب به 600 کانون فرهنگی ـ هنری در سطح مساجد استان کردستان مشغول به فعالیت هستند که بیشتر از 350 کانون در سطح روستاها و مناطق مرزی استان واقع شده‌اند.

انتهای پیام
captcha