تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی اندرویدی «عملیات انهدام»
کد خبر: 4104929
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی اندرویدی «عملیات انهدام»

تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی اندرویدی «عملیات انهدام» نسخه همراه در وبگاه رسمی این بازی منتشر شد.

تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی اندرویدی «عملیات انهدام همراه»به گزارش ایکنا؛ بازی «عملیات انهدام همراه» که برای اجرا در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی آماده شده، به تازگی به‌روزرسانی شده است. بهینه‌سازی گسترده بازی، افزایش چشم‌گیر FPS، و اجرای روان‌تر در گوشی‌های ضعیف، کاهش حجم بازی، امکان انتخاب نوع تیراندازی در نخستین ورود به مرحله، افزایش ۲۰ درصدی زمان مراحل برای آسان‌ترشدن بازی، افزایش سرعت پیش‌فرض حرکت و چرخیدن و ارتقای موشک‌انداز RPG۷ از ویژگی‌های نسخه جدید است.

گرافیک خیره‌کننده و واقع‌گرایانه، محیط‌های متفاوت و پر از جزئیات، میان‌پرده‌های داستانی جذابی، گیم‌پلی آسان و لذت‌بخش، رابط کاربری زیبا و روان، عدم نیاز به اینترنت در زمان انجام بازی و امکان تنظیم بازی بر اساس سخت‌افزار گوشی یا تبلت از ویژگی‌های دیگر این بازی است.

این بازی نگارشی از مجموعه بازی‌های عملیات انهدام است که به همت مؤسسه رسانه گستر بنیسی تولید شده است. در واقع پیشتر سه بازی عملیات انهدام با عناوین نبرد فاو، نبرد خرمشهر و نفس‌گیرترین نبرد تولید شده بود که ویژه سیستم‌های رایانه‌ای بود و اخیراً نسخه همراه ساخته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را به صورت رایگان از وبگاه «عملیات انهدام» و یا از مارکت‌های بازی و اپلیکیشن‌های ایرانی دانلود کنند.

انتهای پیام
captcha