آموزش قصه‌های پندآموز در فرهنگسرای اندیشه
کد خبر: 4104940
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

آموزش قصه‌های پندآموز در فرهنگسرای اندیشه

فرهنگسرای اندیشه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با قصه‌های ناب ایرانی، محصول مجازی «قصه‌های پندآموز» را منتشر می‌کند.

آموزش قصه‌های پندآموز در فرهنگسرای اندیشه

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷، «قصه‌های پندآموز» ویژه‌برنامه فرهنگسرای اندیشه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با قصه‌های ناب ایرانی است که در فضای مجازی به‌صورت منظم برگزار می‌شود.

در این برنامه، قصه‌هایی از داستان‌های کهن و پرطرفدار ایرانی و خارجی انتخاب شده و در قالب فوتوکلیپ برای کودکان و نوجوانان توسط قصه‌گو خوانده می‌شود.

فرهنگسرای اندیشه در قالب تولید محصول «قصه‌های پندآموز»، ضمن ایجاد فضای شادی و نشاط برای کودکان و نوجوانان، لذت کتابخوانی و مطالعه را به کام آنان چشانده و به تقویت قوه تخیل در آنان کمک می‌کند.

به گفته روانشناسان حوزه کودک، شنیدن قصه و خواندن کتاب برای کودکان و نوجوانان یکی از جذاب‌ترین تفریح‌ها برای آنان است. کودکان با شنیدن قصه‌ها در دنیای آن غرق شده و آن را به‌عنوان یک دنیای جدید برای خود تلقی می‌کنند.

در این بستر، آنان مفاهیم و آموزه‌های جدیدی را یاد می‌گیرند. هم‌چنین به مطالعه و کتابخوانی علاقه‌مند شده و برای خواندن کتاب‌های مفید و سودمند تشویق می‌شوند.

«قصه‌های پندآموز» تلاش می‌کند تا این گروه سنی مهم را به کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند کند. بر اساس این گزارش، قصه‌های پندآموز یک محصول مجازی است که در شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha