اساتید دانشگاه با تمرکز بر مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی امیدآفرین باشند
کد خبر: 4105170
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

اساتید دانشگاه با تمرکز بر مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی امیدآفرین باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تأکید بر مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی اساتید گفت: اعضای هیئت علمی و اساتید با توجه به مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی در بین دانشجویان و جوانان ایجاد امید کنند و با بیان گام‌های مثبت و اقدامات خوب صورت گرفته در جهت رفع مشکلات نیز پیش قدم باشند.

بهمن نقی پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بهمن نقی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز،امروز، 16 آذرماه، در جمع رؤسا و معاونین مراکز آموزشی درمانی، رؤسا، معاونین و مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با تأکید بر مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی اساتید گفت: اعضای هیئت علمی و اساتید بزرگوار با توجه به مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی در بین دانشجویان و جوانان ایجاد امید کنند و با بیان گام‌های مثبت و اقدامات خوب صورت گرفته در جهت رفع مشکلات نیز پیش قدم باشند.

وی با بیان اینکه اساتید بزرگان دانشگاه هستند و لازم است که در امر آموزش، پژوهش و درمان پیش گام باشند، افزود: مطالبه و مطالبه‌گری حق استاد است و از اساتیدی که نگاه انتقادی داشته و مشکلات را همراه با راهکارها بیان می‌کنند، سپاسگزاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشگاهیان به‌عنوان نیروهای پیشران جامعه باید ضمن احصای مشکلات با ارئه راهکاری علمی و عملی در جهت ایجاد آرامش در جامعه قدم بردارند و نیروی منفعل در قبال مشکلات نباشند.

نقی پور، ضمن تشکر از زحمات همه اعضای هیئت علمی دانشگاه گفت: ما معتقدیم شما اساتید ستون‌ها و گنجینه دانشگاه هستید و در طی یک سال گذشته با حدود یک سوم از اساتید دیدار چهره به چهره داشته‌ایم و در اتاق شیشه‌ای به خدمت مشغول هستیم و گوش شنوایی برای شنیدن همه انتقادات، پیشنهادات و مسائل موجود داشته و داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در پایان با تشکر از اساتید و مدیران گروه‌ها و رؤسای دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها در تحقق برنامه‌های دانشگاه، خواستار همدلی و همکاری همگانی در حفظ جایگاه ارزشمند دانشگاه و حل مسائل در محیطی علمی و آکادمیک و به دور از حاشیه شد.

 علی جنتی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نیز خلاصه‌ای از عملکرد دانشگاه در حوزه این معاونت را مطرح کرد و از پرداخت 1100میلیارد تومان از بدهی های انباشته شده دانشگاه خبر داد.

جواد احمدیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد درمانی و تجهیزاتی دانشگاه در یکسال گذشته و همچنین افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه در روزهای آتی و تامین و تهیه تجهیزات پیشرفته پزشکی، گفت: ارائه خدمات به مردم از وظایف اصلی ما است و همه باید این موضوع را به‌عنوان اولویت اصلی مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha