پیام تسلیت سردار کارگر برای درگذشت رستم قاسمی
کد خبر: 4105611
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

پیام تسلیت سردار کارگر برای درگذشت رستم قاسمی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی درگذشت رستم قاسمی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سردار بهمن کارگر در پی درگذشت رستم قاسمی پیامی را منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم مرحوم مهندس رستم قاسمی با درود و صلوات برحضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام؛ با احترام درگذشت غمبار مهندس رستم قاسمی از فرماندهان و پیشکسوتان ارزشمند هشت سال حماسه و ایثار که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همرزمان شهیدش پیوست را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بی‌شک مجاهدت‌های آن فرمانده فرهیخته و پاسدار مخلص و مومن انقلاب اسلامی که در صحیفه حیات و زندگی‌اش در سنگرهای حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی این سرزمین از جمله در جایگاه فرماندهی در دوران دفاع مقدس و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و به ویژه خدمت صادقانه در سمت وزیر نفت و متعاقبا در وزارت راه و شهرسازی پرافتخار نوشته شده است، برای همیشه ماندگار و در صحنه‌های شکوهمند آینده کشور الهام بخش مدافعان انقلاب و ایران اسلامی خواهد بود.

 اينجانب ضمن عرض تسليت به همرزمانش، اعضای محترم دولت سیزدهم و ملت بزرگ ایران اسلامی از خداوند منان برای آن عزيز سفركرده غفران الهی و بهترين پاداش صالحان و همنشينی با انبيا و اوليا الهی و برای بازماندگان محترم صبر جميل و اجر جزيل مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha