برگزاری دوره آموزشی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 4106850
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

برگزاری دوره آموزشی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن

دوره‌های آموزشی و همچنین مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی و مرحله شبیه‌سازی طرح سطح‌بندی داوران قرآن +‌ جزئیات فنی

به گزارش ایکنا، بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ به میزبانی مراکز استان‌ها و به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بر همین اساس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور آمادگی بیشتر راهیافتگان به مرحله شبیه‌سازی این طرح، دوره آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان در سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن را طی روزهای پایانی آذرماه برنامه‌ریزی کرده است.

بر همین اساس این دوره از ۲۷ آذر تا ۱۲ دی‌ماه برپا می‌شود. در این دوره آموزشی ۳۲۲ نفر از افرادی که موفق به قبولی در مرحله کتبی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن شده‌اند، به تفکیک رشته‌های تخصصی در کلاس‌های مجازی و برخط حضور خواهند یافت.

بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برای هر کدام از گروه‌های این طرح شامل تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت و لحن ۱۰ ساعت آموزشی پیش‌بینی شده است که از ساعت ۱۴ تا ۱۹:۳۰ روزهای اعلام شده برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقای کیفی شرکت‌کنندگان و ایجاد آمادگی برای حضور آنها در مرحله شبیه‌سازی (داوری فایل‌های تلاوت در شرایط مشابه صحنه مسابقات) اعلام شده است.

برگزاری دوره آموزشی و مرحله شبیه‌سازی طرح سطح‌بندی داوران قرآن +‌ جزئیات فنی

انتهای پیام
captcha