برگزاری نشست مسئولان گروه‌های قرآنی ادارات ارشاد با معاون قرآن وزیر ارشاد
کد خبر: 4107046
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

برگزاری نشست مسئولان گروه‌های قرآنی ادارات ارشاد با معاون قرآن وزیر ارشاد

نشست تخصصی مسئولان گروه‌های قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران با رویکرد هم‌افزایی و تبادل نظر و گزارش عملکرد برگزار می‌شود.

برگزاری نشست مسئولان گروه‌های قرآنی ادارات ارشاد با معاون قرآنی وزیر ارشاد

محمدمهدی عزیززاده، قائم مقام معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از برگزاری نشست تخصصی مسئولان گروه‌های قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران خبر داد و گفت: این جلسه از صبح 23 آذرماه آغاز شده و پنجشنبه 24 آذرماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود:‌ گروه‌های مختلف در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال نشست‌های حضوری را با معاونت مربوطه برگزار می‌کنند که این نشست نیز در همان راستا خواهد بود. در این نشست‌ رویکردها، سیاست‌ها، آخرین تغییرات، همفکری‌ها، انتقال نظریه‌ها و محتواهای قرآنی که مدنظر معاونت است مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. همچنین ایجاد انسجام در بدنه قرآنی وزارت ارشاد در سراسر کشور با همفکری، تبادل نظر و گفت‌وگو از دیگر دستورهای این نشست بوده است.

عزیززاده بیان کرد: امروز در نوبت صبح در مورد سه دستور بحث و تبادل نظر شد. یکی از این دستورها تعیین سیاست‌ها در خصوص شوراهای قرآنی استان‌ها بود. این یک موضوع اختلافی و چالشی در کشور است و بر همین اساس به دنبال یک نظریه اجرایی جدید هستیم. لذا با دوستان در استان‌ها در حال همفکری هستیم تا یک تصمیم قطعی در این زمینه اتخاذ شود.

انتهای پیام
captcha