دوره آموزشی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4107217
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

دوره آموزشی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن برگزار می‌شود

سهیلی از برگزاری دوره آموزشی مرحله شبیه‌سازی سومین دوره از طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن خبر داد و گفت: این دوره دی‌ماه به شیوه حضوری برگزار می‌شود.

ساحل سهیلی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن خبر داد و اظهار کرد: این دوره توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور داوران کرمانشاهی در این دوره، افزود: این دوره پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه به شیوه حضوری برگزار خواهد شد.

سهیلی تصریح کرد: به منظور آمادگی بیشتر راه‌یافتگان به مرحله شبیه‌سازی این طرح، دوره آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان در سومین دوره سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن پایان آذرماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه اظهار کرد: این دوره از پایان آذر تا ۱۲ دی برپا می‌شود و در صورت قبولی شرکت‌کنندگان در مرحله کتبی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن به تفکیک رشته‌های تخصصی در کلاس‌های مجازی و برخط حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: برای هر گروه شرکت‌کننده در این طرح ۱۰ ساعت آموزشی در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ و صوت و لحن پیش‌بینی شده است.

سهیلی در پایان افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقای کیفی داوران و ایجاد آمادگی برای حضور آنان در مرحله شبیه‌سازی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha