حضور بیش از 81 میلیون نمازگزار در مسجدالنبی از ابتدای سال جاری قمری
کد خبر: 4107326
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

حضور بیش از 81 میلیون نمازگزار در مسجدالنبی از ابتدای سال جاری قمری

تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی از حضور بیش از 81 میلیون نمازگزار در مسجدالنبی از ابتدای ماه محرم تا نوزدهم ماه جمادی‌الثانی سال 1444 هجری قمری خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از المدینه، عبدالرحمن السدیس، متولی مسجدالحرام و مسجدالنبی با اعلام اینکه از ابتدای  سال جاری قمری تعداد نمازگزاران حاضر در مسجدالنبی به بیش از 81 میلیون نمازگزار زن و مرد رسیده است، تصریح کرد: 8 میلیون نمازگزار در روضه شریف به اقامه نماز پرداخته‌اند و در این مدت تعداد زائران حرم نبوی به بیش از 7 میلیون نفر رسیده است.

وی تأکید کرد‌: تولیت مسجدالحرام و مسجدالنبی تمام تلاش خود را کرده است تا با استفاده از کلیه امکانات، بهترین خدمات را به زائران و نمازگزاران ارائه کند تا آن‌ها بتوانند در کمال رفاه و آسایش به عبادت بپردازند.

تولیت مسجدالنبی و مسجدالحرام در سال‌های اخیر اقداماتی را به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران حرمین شریفین انجام داده است. استفاده از فناوری‌های نوین از جمله اپلیکیشن‌های مختلف، ارائه خدمات برخط ترجمه و همچنین فراهم کردن امکانات مختلف برای کودکان، زنان و افراد دارای نیازهای خاص از جمله مهم‌ترین این اقدامات بوده است.

انتهای پیام
captcha