دعوت رئیس جمهور چچن از مسلمانان به اتحاد در مقابل ناتو
کد خبر: 4108021
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

دعوت رئیس جمهور چچن از مسلمانان به اتحاد در مقابل ناتو

رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن، در پیامی به زبان چینی، مسلمانان سراسر جهان را به اتحاد در مقابل ناتو دعوت کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روسیا الیوم، رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن، با ارسال پیامی در شبکه‌های اجتماعی که به سه زبان برای مسلمانان جهان نوشته شده بود، از آن‌ها خواست تا در مبارزه با ناتو متحد شوند.

قدیروف با استفاده از متنی به زبان چینی که همراه با ویدیویی که به زبان‌های انگلیسی و عربی منتشر شده است، گفت: کشورهای غربی نه تنها با سلاح، بلکه با نابودی ارزش‌های سنتی جهان را تهدید می‌کنند.

به گفته رهبر چچن، در طول 100 سال گذشته، ایالات متحده و اروپا ده‌ها جنگ، کودتای نظامی و تهاجم در سراسر جهان را سازماندهی کرده‌اند که باعث کشته شدن میلیون‌ها غیر نظامی شده است.

قدیروف افزود: آن‌ها می‌خواهند ما را به حیواناتی تبدیل کنند که به راحتی می‌توان آن‌ها را به بازی گرفت ولی اما این امر هرگز اتفاق نخواهد افتاد. ما از کل جهان اسلام و همه افراد منطقی و عاقل می‌خواهیم که علیه دشمن مشترک ما متحد شوند.

قدیروف بر نقش روسیه در مبارزه با توسعه‌طلبی غرب تأکید کرد و گفت: ناتو موجودیت تمام جهان را تهدید می‌کنداما روسیه بر خلاف تمام انتظارات غرب از این شیطان سرپیچی کرده و با اطمینان به سوی پیروزی پیش می‌رود. نگذارید ناتو اراده خود را به شما دیکته کند وگرنه آن‌ها به سرزمین‌های شما را اشغال خواهند کرد. پس در کنار برادران خود بایستید.

انتهای پیام
captcha