نکوداشت شهدای زن در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4108050
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

نکوداشت شهدای زن در همدان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری آئین نکوداشت شهدای زن با عنوان «لشکر فرشتگان خدا» با رونمایی از تندیس و کتاب شهدای زن این استان خبر داد.

فرزانه رضیان، مسئول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، فرزانه رضیان، مسئول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: آئین نکوداشت «لشکر فرشتگان خدا» با حضور حجت‌الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه همزمان با ایام فاطمیه، یکشنبه، چهارم دی‌ماه سال جاری در حسینیه امام(ره) برگزار می‌شود، گفت: میهمانان ویژه این مراسم چهار شهید گمنام و خانواده شهید مدافع امنیت، شهید عجمیان خواهند بود.

مسئول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم رونمایی از یادمان تندیس و کتاب نویسندگان شهدای زن استان همدان همراه با اجرای برنامه‌های هدفمند است.

وی با اشاره به اینکه شهدای زن ادامه‌دهنده راه اهل بيت عصمت و طهارت(ع) بودند، گفت: برگزاری این برنامه موجب ایجاد طراوت و معنویت اجتماعی شده و به ما یادآوری می‌کند که نباید شهدا را فراموش کنیم، بايد شهدا را الگوی راه خويش قرار داد و ادامه‌دهنده راه آنان باشيم. در برابر خون شهدا رسالتی بر دوش ما است و برگزاری این برنامه بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم که رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست.

رضیان با بیان اینکه عمل به سیره شهدا و گام نهادن در مسیر آرمان‌های شهیدان وظیفه آحاد مردم است، افزود: رفتار و عمل شهدا به مسائل مختلف موضوعی است که امروز باید مسئولان و مردم به آن توجه جدی داشته باشند، چراکه توسعه اقتصادی و سیاسی کشور منوط به جهادی و انقلابی عمل کردن است.

مسئول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه زنان ایران زمین باید شهدای زن را الگوی سبک زندگی اسلامی خود بدانند، افزود: حرکت در مسیر منش و رفتار شهدا مسئله‌ای است که کمتر به آن پرداخته شده و این در حالی است که وقتی از شهید و شهادت صحبت می‌کنیم و انتظار داریم شهدا، الگوی جامعه قرار گیرند باید مفهوم موفقیت و عمل شهید با یکدیگر انطباق داده شود و جنبه‌های مختلف زندگی شهدا متناسب با شرایط جامعه و نیاز افراد استخراج و منتشر شود.

انتهای پیام
captcha