چهارمحال‌وبختیاری معطر به عطر ۵ شهید گمنام شد
کد خبر: 4108380
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

چهارمحال‌وبختیاری معطر به عطر ۵ شهید گمنام شد

دقایقی قبل چهارمحال و بختیاری معطر به عطر ۵ شهید گمنام دفاع مقدس شد.

تشییع شهدای گمنام

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، دقایقی قبل ۵ شهید گمنام وارد فرودگاه شهرکرد شده و مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

این شهدا از سن ۱۷ تا ۲۰ سال بوده و سه شهید مربوط به شهدای حمله دشمن در منطقه شلمچه در سال ۶۷ هستند؛ همچنین یک شهید در عملیات خیبر در منطقه مجنون و یک شهید دیگر در عملیات رمضان در شرق بصره به شهادت رسیده‌اند.

همزمان با ایام فاطمیه دوم و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، سه تن از این شهیدان والامقام در منطقه بازفت در شهرستان کوهرنگ، منطقه ریگ شهرستان لردگان و شهر پردنجان در شهرستان فارسان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند. همچنین دو شهید در شهرستان شهرکرد در روز شهادت حضرت زهرا(س) در شهرک منظریه و نیز در روز سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در قطب صنعتی شهرکرد به خاک سپرده خواهند شد.

برنامه «زنگ لاله‌های سرخ» در مدارس استان، برنامه «وداع با شهدا» در شهرکرد، فارسان و لردگان، برنامه تشییع و خاک‌سپاری شهدا در لردگان، کوهرنگ، فارسان و لردگان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد؛ همچنین در شهرکرد تشییع یکی از شهدا از ساعت ۹:۳۰ روز شهادت حضرت زهرا از میدان ۱۲ محرم به سمت میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) و همزمان با اجتماع هیئت‌های عزاداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha