حضورم در حرم امام حسین(ع) تجربه معنوی فوق‌العاده‌ای بود
کد خبر: 4108943
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
نماینده سازمان ملل در عراق:

حضورم در حرم امام حسین(ع) تجربه معنوی فوق‌العاده‌ای بود

«جنین هنیس پلاسخارت»، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق که چندی پیش به حرم حسینی و آستان مقدس حسینی مشرف شده بود، در نامه‌ای از مهمان‌نوازی مسئولان این آستان قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان حسینی، در نامه پلاسخارت خطاب به مسئولان آستان حسینی آمده است: از شما در تولیت آستان حسینی به خاطر مهمان‌نوازی خوب و همراهی‌ام هنگام حضور در مرقد امام حسین(ع) و دیدار با شیخ عبدالمهدی کربلایی، تولیت آستان حسینی و بازدید از مرکز بین‌المللی درمان سرطان «وارث»(وابسته به آستان حسینی) قدردانی می‌کنم.

در ادامه نامه آمده است: این یک تجربه معنوی فوق‌العاده بود و ما تحت تأثیر فعالیت‌های بشردوستانه مرکز وارث قرار گرفتیم و برای همه شما آرزوی توفیق و توسعه مداوم خدمت‌رسانی انسانی و همزیستی مسالمت‌آمیز دارم.

گفتنی است؛ نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق که 11 دسامبر 2022 به کربلا رفته بود، با پوشش حجاب در حرم مطهر امام حسین(ع) حضور یافت و از بخش‌های مختلف آستان مقدس حسینی دیدن کرد.

وی پس از تشرف به حرم امام حسین(ع)، زیارت شهدا و بارگاه‌های موجود در حرم مطهر حسینی در پاسخ به سؤالی درباره برداشت خود از توصیه‌ها، پیام‌ها و بیانات آیت الله العظمی سیستانی گفت که تصورش در هنگام دیدار با حضرت آیت الله سیستانی این است که پیام‌ها و توصیه‌های ایشان فقط مختص عراقی‌ها نبوده و مخاطب جهانی دارد.

حضورم در حرم امام حسین(ع) تجربه معنوی فوق‌العاده‌ای بود

 

انتهای پیام
captcha