ثبت‌نام بیش از ۳۳۰۰ نفر در 6 روز اول ثبت‌نام جشنواره قرآنی فجر
کد خبر: 4109197
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۳۳۰۰ نفر در 6 روز اول ثبت‌نام جشنواره قرآنی فجر

مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر با اشاره به ثبت‌نام مرحله مقدماتی ششمین دوره جشنواره قرآنی فجر گفت: تاکنون ۳۳۱۱ نفر ثبت‌نام خود را در این جشنواره قطعی کردند.

محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر کشور در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به روند ثبت‌نام مرحله مقدماتی ششمین دوره جشنواره قرآنی فجر که از ۲۷ آذرماه آغاز شده است، اظهار کرد: از شروع ثبت‌نام تاکنون ۳۳۱۱ نفر برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: این جشنواره به شکل ملی و به صورت حضوری، تلفنی و مجازی برپا می‌شود. همه علاقه‌مندان به قرآن در همه سنین و از هر نقطه کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر با بیان اینکه جشنواره امسال در ۲۴ رشته و در گروه حفظ شامل حفظ ۵ جزء اول، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء کل، حفظ سوره مبارکه فجر، جزء ۳۰ و حفظ ۲۰ سوره از قرآن ویژه کودکان برگزار می‌شود، ادامه داد: بخش قرائت نیز شامل صوت و لحن و ترتیل است. همچنین اذان و تفسیر شامل ترجمه، مفاهیم و تفسیر سوره مبارکه نبأ از دیگر بخش‌های این جشنواره است. مفاهیم صلوات و هنر شامل خوشنویسی آیات و نقاشی موضوعی قرآن ویژه کودکان از دیگر بخش‌های این جشنواره هستند.

محسنی‌کبیر گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات از ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۳۰ دی‌ماه ادامه دارد. ضمناً مرحله نهایی این مسابقات در دهه مبارک فجر از بین راهیافتگان به بخش نهایی برگزار می‌شود.

وی افزود: تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۱۰ دی‌ماه برای ثبت‌نام عدد ۶ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha