کارگروه توسعه منابع انسانی کمیسیون آموزش عمومی قرآن تشکیل شد
کد خبر: 4109321
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
در دانشگاه فرهنگیان؛

کارگروه توسعه منابع انسانی کمیسیون آموزش عمومی قرآن تشکیل شد

جلسه کارگروه توسعه منابع انسانی کمیسیون آموزش عمومی قرآن با حضور مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان با هدف فراهم کردن زمینه‌های همکاری مشترک بین معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه برگزار شد.

جلسه کارگروه توسعه منابع انسانی کمیسیون آموزش عمومی قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، جلسه کارگروه توسعه منابع انسانی کمیسیون آموزش عمومی قرآن با حضور میکائیل باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و رضا مراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان با هدف فراهم کردن زمینه‌های همکاری مشترک معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه در سازمان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه همکاری، برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت و تربیت مربی حفظ قرآن مورد بررسی قرار گرفت و اقداماتی مانند تربیت هزار دانشجو معلم به عنوان مربی قرآن با همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت آموزش و پرورش و تأمین استادان حافظ قرآن برای حضور در دارالقرآن‌های پردیس‌ها در دستور کار قرار گرفت.

همچنین رضا مراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر برگزاری جلسات مشترک مدیران و معاونان در حوزه‌های مختلف دانشگاه و وزارتخانه، مشارکت دانشجویان در اجرای برنامه‌های فرهنگی را با اهمیت دانست.

انتهای پیام
captcha