کردستان طی هفته جاری میزبان هشت شهید گمنام خواهد بود
کد خبر: 4109676
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

کردستان طی هفته جاری میزبان هشت شهید گمنام خواهد بود

استاندار کردستان با اعلام اینکه کردستان طی هفته جاری میزبان هشت شهید گمنام خواهد بود، گفت: می‌طلبد که مردم و رسانه‌های استان در این میزبانی حضور چشمگیر داشته باشند.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان امروز، چهارم دی‌ماه در جلسه شورای اداری استان کردستان با اعلام اینکه کردستان طی هفته جاری میزبان هشت شهید گمنام است، اظهار کرد: می‌طلبد که مردم و رسانه‌های استان در این میزبانی حضور چشمگیر داشته باشند.

وی با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان افزود: در این زمینه ستاد مدیریت سوخت فعال می‌شود و دستگاه‌های اداری باید با دلسوزی و توجه بیشتر مصرف گاز را مدیریت کنند.

استاندار کردستان با اشاره به پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان، بیان کرد: پیشرفت مصوبات در برخی از دستگاه‌های اجرایی مطلوب نیست و می‌طلبد که این نواقص با تلاش بیشتری رفع شود.

وی ادامه‌ داد: با ارزیابی‌های انجام شده در کشور، عملکرد مدیریت استان کردستان طی ماه‌های اخیر به رغم شرایط موجود، خوب ارزیابی شده است، که با وجود فعالیت زیاد رسانه‌های معاند بر علیه منطقه کردستان و هجمه‌های سنگین دشمنان جای تقدیر دارد.

زارعی‌کوشا با تأکید بر رفع نواقص و محرومیت‌هایی که در استان موجب نارضایتی شده است، اظهار کرد: بسیاری از بسترهای نارضایتی به سالیان گذشته بر می‌گردد که با فرصت‌کشی‌ها، بسیاری از ظرفیت‌ها مورد غفلت قرار گرفته است.

وی افزود: دشمن بر روی زخم‌ها و ضعف‌ها فشار وارد می‌کند که باید برای رفع این مشکل دستگاه‌های نظارتی از هیچ تلاشی برای خدمت بهتر به مردم دریغ نکنند چرا که هیچ چیز مهم‌تر از خدمت درست به مردم نیست.اکنون با آرام شدن اوضاع، زمان جراحی و ترمیم است و نواقص در سطح کلان و خرد باید رفع شود.

استاندار کردستان بر تسریع در انجام پروژه‌های اصلی استان تأکید کرد و یادآور شد: پروژه‌های قابل لمس برای مردم باید در اولویت باشد و با تلاش و جدیت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha