مدرسه‌سازی گروه جهادی مکتب سلیمانی برای محرومان
کد خبر: 4109785
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

مدرسه‌سازی گروه جهادی مکتب سلیمانی برای محرومان

گروه جهادی مکتب سلیمانی تهران اقدام به اجرای طرح احداث مدرسه و خوابگاه در منطقه محروم روستای آخران بخش بنت کرده است.

احداث مدرسه ویژه محرومان در روستای آخران منطقه بنتسیدحامد موسوی، مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی تهران در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با برنامه ویژه این گروه جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان هرمزگان اظهار کرد: هم‌اکنون در حال اجرای پروژه احداث مدرسه، خوابگاه و زمین چمن مصنوعی برای استفاده نوجوانان و جوانان در منطقه بنت واقع در مرز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هستیم.

وی افزود: این برنامه در روستایی به نام آخران منطقه بنت اجرا می‌شود و اجرای آن نیز از عید غدیر خم امسال آغاز شده است. گروه جهادی مکتب سلیمانی تأمین هزینه و مصالح این طرح را بر عهده دارد و اعضای گروه نیز هر دو ماه یک بار برای بازدید از میزان توسعه طرح به منطقه اعزام می‌شوند.

موسوی در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون حدود 50 درصد از این طرح اجرایی شده و مابقی آن نیز تا تابستان آتی به پایان خواهد رسید و دانش‌آموزان محروم منطقه از ابتدای سال تحصیلی جدید از مزایای این طرح بهره‌گیری خواهد کرد.

مدیر گروه جهادی مکتب سلیمانی تهران بیان کرد: تاکنون طرح‌های محرومیت‌زدایی زیادی در این منطقه محروم اجرا شده که می‌توان به برنامه‌هایی همچون اجرای طرح ازدواج آسان برای جوانان محروم، جشن عید سعید غدیر خم و ... اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha