شرایط و ضوابط جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی اعلام شد
کد خبر: 4109832
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

شرایط و ضوابط جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی اعلام شد

رئیس بسیج رسانه آذربایجان شرقی، با اعلام شرایط و ضوابط جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار تولیدی را به دبیرخانه ارسال نمایند.

جواد بیرام زاده، رئیس بسیج رسانه آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، جواد بیرام زاده، رئیس بسیج رسانه استان، امروز، پنجم دیماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثار تولیدی را که از اول فروردین ۱۴۰۱ تا ۱۵ دی ماه سال جاری منتشر شده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی، با بیان اینکه شرایط و ضوابط باید در ارسال آثار تولیدی لحاظ گردد، افزود: آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

وی ادامه داد: ارسال اثر منتشر شده در رسانه‌های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد، بلکه باید صفحه کامل آن نشریه که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.

بیرام زاده با بیان اینکه مطالب منتشر شده در رسانه‌های مکتوب جهت ارسال می‌بایست با فرمت jpg بوده و یابه صورت zip شده بارگزاری شود، تاکید کرد: آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی گفت: در رسانه‌های مجازی که آثار بی نام منتشر می شود، ذکر کد مطلب ضروری است.

وی گفت: آثاری که به طور مشترک و گروهی تهیه شده باشند، در صورت راهیابی به مرحله نهایی، گروه تولید کننده به عنوان برنده اعلام خواهند شد.

وی افزود: مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع رسانی، خبرگزاری ها،پایگاه خبری، مطبوعات، صدا وسیما و یا رسانه‌های مستقل استان منتشر شده باشد.

بیرام زاده ادامه داد: آثار ارسالی باید در موضوعات اصلی جشنواره و طبق ریز موضوعات هر سر فصل به جشنواره ارسال شود.

ریس بسیج رسانه آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه آثار دانشجویی و دانش آموزی و تولیدات مجازی نیز در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان داوری می‌شوند، گفت: هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۶ اثر در هر قالب جشنواره است.

وی تاکید کرد: آثار باید یا از طریق سایت https://survey.porsline.ir/s/Mezy7okDو یا بصورت حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه برای رفع سوالات و مشکلات خود در خصوص ارسال آثار می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۴۱۳۵۴۱۵۷۲۲ در تماس بوده و یا به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان ارتش جنوبی، جنب نگهبانی اداره کل پست استان، طبقه اول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

بیرام زاده، «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، «جهادتبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های اقدام»، «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «مکتب شهید سلیمانی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی-اسلامی»، «محیط زیست» و «ورزش» را محورهای این دوره جشنواره اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha