شهید سلیمانی و المهندس، نقشه‌های غرب را ناکام گذاشته بودند
کد خبر: 4110995
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق:

شهید سلیمانی و المهندس، نقشه‌های غرب را ناکام گذاشته بودند

رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق گفت: آمریکا نتوانست با شهیدان المهندس و سلیمانی مقابله کند لذا آن‌ها را در یک عملیات ناجوانمردانه و بزدلانه هدف قرار داد زیرا این شهدا، تمام نقشه‌های غرب را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایکنا، به نقل از العهد، شیخ خالد الملا، رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق، عصر امروز (شنبه)، در آستانه سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید ابومهدی المهندس، نایب رئیس شهید سازمان حشد الشعبی عراق سخنرانی کرد.

رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق اظهار کرد: برای سومین بار می‌ایستیم و حادثه تاریخی و دردناک هدف قرار دادن قهرمانان اسلام را یادآور می‌شویم؛ همانانی که جانشان را فدای کشورشان کردند.

شیخ خالد الملا اضافه کرد: آمریکا نتوانست با شهیدان المهندس و سلیمانی مقابله کند و آن‌ها را در یک عملیات ناجوانمردانه و بزدلانه هدف قرار داد زیرا این شهدا، تمام نقشه‌های غرب را ناکام گذاشتند.

الملا در ادامه تأکید کرد: دشمنان سعی کردند بغداد را ساقط کنند؛ اما شهیدان المهندس و سلیمانی چون سدی مستحکم در برابر آن‌ها ایستادند. خون این دو شهید هدر نخواهد رفت. ما باید این کشور را بسازیم.

وی همچنین اشاره کرد: زمانی که داعش وارد عمل شد، مردم جنوب و همراهان المهندس و سلیمانی برای دفاع از کشور و دستیابی به پیروزی به میدان آمدند.

رئیس اتحادیه علمای اهل سنت در عراق همچنین با اشاره به حضور فراگیر نیروهای حشدالشعبی در عراق برای مواجهه با خطرات، تأکید کرد: باید احتیاط کرد و با جنگ نرمی که هدفش کشور و روحانیت است، مقابله کرد.

انتهای پیام
captcha