خشم مسلمانان آمریکا از توییت ایلان ماسک
کد خبر: 4111007
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

خشم مسلمانان آمریکا از توییت ایلان ماسک

انتشار توییتی از سوی مالک توییتر، خشم مسلمانان آمریکا را درپی داشته است.

به گزارش ایکنا، به نقل از الجزیره، ایلان ماسک، مالک جدید پلتفرم توییتر، با انتشار توییتی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر که شامل اشاره‌هایی به افکار و اندیشه‌های مربوط به شستشوی مغزی بود، خشم جامعه مسلمانان ایالات متحده آمریکا را برانگیخت.

توییت ماسک شامل رنگ‌های پرچم جنبش همجنس‌گرایان، ستاره‌ای که نماد ایدئولوژی کمونیستی است، نماد هلال و فردی است که پرچم آمریکا را حمل می‌کند. وی در این توییت نوشته است: من شستشوی مغزی نشده‌ام.

شورای روابط آمریکایی و اسلامی با انتقاد از پست ماسک در توییتر نوشت: از ایلان ماسک دعوت می‌کنیم تا با مسلمانان آمریکایی دیدار کند و از حقایق اسلام مطلع شود.

این شورا افزود: این امر نه تنها به او کمک می‌کند تا به مشتریان مختلف خود احترام بگذارد و به آن‌ها خدمات بهتری ارائه دهد، بلکه ممکن است او را به آرامشی نزدیک کند که با پول و شهرت هرگز نمی‌تواند بخرد.

ادوارد احمد میچل، معاون مدیر این شورا، از توئیت ماسک انتقاد کرد و گفت: مسلمانان آمریکایی می‌توانند آن را به عنوان شوخی در نظر بگیرند.

وی افزود: ارتباط دادن نماد مشترک اسلام (ستاره و هلال) با شست‌وشوی مغزی و ایدئولوژی‌های غیر مذهبی مانند کمونیسم، همانقدر متعصبانه و بی معنی است که استفاده از ستاره داوود برای هدف قرار دادن جامعه یهودی.

ابراهیم هوپر، یکی از مقامات شورای روابط آمریکایی و اسلامی نیز با اشاره به افزایش حوادث مربوط به نفرت و تعصب علیه مسلمانان، توییت ایلان ماسک را «اسلام‌هراسانه» و ضد اسلام توصیف کرد.

انتهای پیام
captcha