فعالیت ۵۰ هیئت مذهبی فعال در میامی
کد خبر: 4111243
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

فعالیت ۵۰ هیئت مذهبی فعال در میامی

رئیس تبلیغات اسلامی میامی با بیان اینکه کالپوش دارای ۵۰ هیئت مذهبی فعال است، گفت: برگزاری مراسم مختلف در ایام محرم تا پایان ماه صفر با حضور مردم، از جمله محوری‌ترین اقدامات این هیئات است.

فعالیت ۵۰ هیئات مذهبی فعال در میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام داود منصوری، رئیس تبلیغات اسلامی میامی، ظهر امروز، 11دی، در مراسم تقدیر از موکب‌داران دلدادگان حسینی این شهر با اشاره به اینکه مجموع هیئات شهرستان میامی ۸۶ هیئت است، افزود: قریب به ۵۰ هیئت فعال در بخش کالپوش فعالیت دارند.

وی ادامه داد: این هیئات‌ همه ساله از ایام محرم تا پایان ماه صفر برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند، که در این راستا تشرف هیئات‌ مذهبی میامی به حرم رضوی از جمله برنامه‌های خاص ویژه ایام محرم در این شهرستان است.

رئیس تبلیغات اسلامی میامی با بیان اینکه اربعین دلدادگان حسینی یا همان جاماندگان در چهار نقطه شهرستان میامی برگزار شد متذکر شد: یکی از آنها در شهر رضوان بود که به سوی دانیال نبی (س) این مراسم با شور خاصی برگزار شد.

منصوری با بیان اینکه پیاده‌روی دوم دلدادگان در میامی، در حسین‌آباد بود که بسیار باشکوه برگزار شد، گفت: جمعیت بسیار خوبی از حسین‌آباد به سمت امامزاده قاسم (ع) حرکت کردند که موکب‌ها هم در مسیر و هم در امامزاده خدمت خوبی به زائران داده شد.

در این مراسم از خادمان موکب‌های اربعین دلدادگان حسینی میامی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha