وفاداری مشتاقان رهایی و پیشرفت به سردار سلیمانی
کد خبر: 4111641
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
دبیر کل جنبش الامه لبنان بیان کرد:

وفاداری مشتاقان رهایی و پیشرفت به سردار سلیمانی

دبیر کل جنبش الامه لبنان در سخنانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، تأکید کرد که ملت‌های مشتاق آزادی و پیشرفت برعهد خود با شهید سلیمانی باقی خواهند ماند.

به گزارش ایکنا، به نقل از المنار، شیخ عبدالله جبری، دبیر کل جنبش الامه در سخنانی گفت: سومین سالگرد شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حال سپری شدن است و واشنگتن در ضعیف‌ترین وضعیت خود به سر می‌برد، در حالی که ایران و نیروهای مقاومت در شکوه، استواری و آمادگی روزافزون هستند.

وی ادامه داد: این شرایط، تأییدی است بر اینکه رویکرد سردار شهید سلیمانی در خصوص ایجاد توانمندی بزرگ برای نیروهای ماقومت، در تمام میدان‌های مبارزه و مقابله همچنان پابرجاست و پیروزی‌ها درحال محقق شدن است.

شیخ جبری تأکید کرد: ملت‌های مشتاق آزادی و پیشرفت، شایستگی‌های سردار شهید سلیمانی را فراموش نمی‌کنند. کسی که تمام تجهیزات لازم و ضروری را برای مجاهدانی فراهم می‌کرد که در محاصره تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه و یا صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی بودند.

دبیر کل جنبش الامه خاطرنشان کرد: مردم مستضعف و مشتاقان رهایی ملی و پیشرفت اجتماعی به سردار سلیمانی وفادار خواهند ماند؛ کسی که میراث و جهادش چراغ راهی برای هدایت خواهد بود.

انتهای پیام
captcha