پذیرفته‌شدگان مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ معرفی شدند
کد خبر: 4112807
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

پذیرفته‌شدگان مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ معرفی شدند

پذیرفته‌شدگان مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن معرفی شدند و دو نفر از استان کرمانشاه موفق به کسب مدرک درجه دو شدند.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ، اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن معرفی شدند و دو نفر از استان کرمانشاه موفق به کسب مدرک درجه دو شدند.

وی افزود: این آزمون ۲ دی‌ماه جاری برگزار و نتایج آن اعلام شده است و افراد پذیرفته شده به این دوره حداکثر تا ۲۲ دی فرصت دارند تا مدارک شناسایی خود را به دبیرخانه اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، سازمان دارالقرآن الکریم ارسال کنند.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تصریح کرد: حفاظی که نتیجه نهایی به آنان اعلام شده برای ورود به آزمون مرحله چهارم فرم‌های مربوط به سوابق را از بخش مربوط به اعطای مدرک تخصصی به حفاظ از سایت تلاوت اخذ کنند و نسبت به ارسال آن به دبیرخانه اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن عمل کنند تا هر دو سال یک‌بار ثبت‌نام در آزمون را انجام دهند و تنها در آزمون مرحله دوم (شفاهی حسن حفظ و صحت قرائت) شرکت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: تأیید سوابق ده ساله حفاظ پس از بررسی به اطلاع آنان رسیده و پس از اطلاع‌رسانی شش ماه فرصت مطالعه آزمون مرحله چهارم را دارند.

انتهای پیام
captcha