برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی سامانه «سجاده» در استان مرکزی
کد خبر: 4112899
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی سامانه «سجاده» در استان مرکزی

جلسه آموزشی و توجیهی سامانه «سجاده» ویژه دبیران شورای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی امروز، 16 دی در اراک برگزار شد.

حجت الاسلام علی رودبارانی دبیر ستاد اقامه نماز مرکزی

حجت‌الاسلام علی رودبارانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری جلسه آموزشی، توجیهی سامانه «سجاده» ویژه دبیران شورای اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: این جلسه امروز، 16 دی، در دو گروه برنامه‌ریزی و در سالن جلسات اداره کل کمیته امداد استان اجرا شد.

رودبارانی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه‌های دستگاه‌ها برای اجرا در هرسال به صورت تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت‌خانه‌ها و ستاد اقامه نماز منعقد و پس از آن جهت اجرا به واحدهای استانی ابلاغ می‌شود. واحدهای استانی نیز موظف هستند برنامه‌های ابلاغی را سه حوزه مدیریتی، فرهنگی و آموزشی و تبلیغی و ترویجی ویژه کارکنان، خانواده کارکنان و مخاطبان دستگاه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز اقدام کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها در بازه زمانی آذر تا پایان اسفند ماه باید نسبت به بارگذاری مستندات عملکردی برنامه‌های اجرا شده اقدام کنند. ستاد اقامه نماز برای بارگذاری منسجم و بهتر برنامه‌های انجام شده جلسه آموزشی و توجیهی ویژه دبیران شورای اقامه نماز دستگاه‌ها برگزار کرد.

رودبارانی با بیان این مطلب که 78 نفر از دبیران شورای اقامه نماز دستگاه‌ها در جلسه آموزشی و توجیهی حضور داشتند، افزود: در این جلسه علاوه بر آموزش روند بارگذاری مستندات به سؤالات و شبهات مطروحه از سوی حاضران پاسخ داده شد.

انتهای پیام
captcha