همراهی مجمع‌القرآن گراش و دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم ادامه‌دار است
کد خبر: 4114431
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

همراهی مجمع‌القرآن گراش و دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم ادامه‌دار است

نخستین جلسه هم‌اندیشی مجمع‌القرآن فاطمیون گراش و دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم به منظور بهره‌مندی از تجربیات، شیوه‌های آموزشی و ثبت‌نام و مصاحبه برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی

به گزارش ایکنا، در ابتدای جلسه هم‌اندیشی مسئولان واحدهای مختلف مجمع‌القرآن فاطمیون گراش و دارالتحفیظ الهادی(ع) در مرکز مدیریت دارالتحفیظ جهرم حسن عزیزی‌نیا، رئیس هیئت مدیره دارالتحفیظ الهادی(ع) به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت بخش‌های مختلف موسسه و شیوه‌های جذب و تبلیغات برای ثبت‌نام و پذیرش قرآن‌پژوهان پرداخت.

سپس محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیرعامل موسسه به برخی از نقاط قوت مجموعه اشاره کرد و گفت: یکی از نقطه قوت و پیشرفت موسسه تمرکز بر یک رشته قرآنی است و از جمله ضعف‌هایی که برخی از موسسات قرآنی به آن دچار شده‌اند، فعالیت پراکنده در همه رشته‌های قرآنی و عدم فعالیت به صورت تخصصی در رشته‌ای خاص است.

در بخش دیگر حجت‌الاسلام محمد بصیری، مدیر مجمع‌القرآن فاطمیون گراش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه به بیان چالش‌ها و دغدغه‌های پیش روی موسسات پرداختند.

هم‌اندیشی مجمع‌القرآن گرایش و دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم برگزار شد

سپس دیگر معاونت‌های موسسه به ارائه گزارش از فعالیت‌های بخش‌های مربوطه و بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان این جلسه مقرر شد، دو مجموعه با برگزاری جلسات مستمر حضوری و مجازی از مراحل مختلف شیوه نگارش تقویم آموزشی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی، شیوه‌های جذب، ثبت‌نام، مصاحبه، دوره‌های تربیت مربی و تجربیات یکدیگر بیش از پیش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha