ساخت 6 هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در شهر سهند
کد خبر: 4114890
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

ساخت 6 هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در شهر سهند

سرپرست شرکت عمران سهند، با بیان این‌که در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخت 6 هزار واحد مسکونی در شهر سهند آغاز شده است، اظهار کرد: مدت زمان تکمیل این واحدها دو ساله بوده و برخی از واحدها که زمان شروع آن‌ها به اوایل سالجاری و یا سال گذشته بازمی‌گردد، زودتر تحویل داده می‌شوند.

فرهاد سعیدی، سرپرست شرکت عمران سهندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، فرهاد سعیدی، سرپرست شرکت عمران سهند، امروز،  ۲۵ دی ماه در نشست خبری، با اشاره به موضوع ارسال پیامکی با مضمون انتقال ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی از شهر جدید شهریار به شهر جدید سهند، اظهار کرد: در زمان پیشنهاد شهر جدید شهریار در قالب طرح نهضت ملی مسکن به این گونه نگاه می‌شد که این شهر هم‌چون سایر شهرهای جدید دارای یکسری زیرساخت‌ها و بسترهایی بوده و می‌توان از این زیرساخت‌ها برای توسعه شهر در قالب این طرح اقدام کرد.

وی افزود: وقتی طرح نهضت ملی مسکن به مرحله اجرایی رسید، مشکلاتی را در خصوص پروژه احداث واحد در شهر شهریار مشاهده کردیم. از جمله اینکه شهر شهریار همچنان نیاز به اجرای برخی زیرساخت‌های اولیه داشته و البته این شهر جدید یک شهر جدید خصوصی است.

سعیدی، ادامه داد: پس از تعاملات و صحبت‌هایی که با متولیان این شهر خصوصی و متولیان اجرایی انجام گرفت، مقرر شد تا زمان تکمیل آماده سازی‌ها، قسمتی از شهر را برای طرح نهضت مسکن در اختیار شرکت عمران قرار دهند. این منطقه‌ای که معرفی شده بود، در قسمت انتهایی شهر و نزدیک به روستا بود و موقعیت کالبدی و زیرساخت‌های چندان خوبی نداشت لذا پس از بررسی‌های بیشتر منطقه دیگری را شناسایی کردیم.

وی گفت: با توجه به این‌که شناسایی یک منطقه مناسب برای احداث واحدهای مسکونی طرح در شهر جدید شهریار و سپس تکمیل آماده سازی‌ها و مقدمات لازم طول می‌کشد، نخواستیم که مردم از این موضوع رنج ببرند لذا در قالب پیامکی به متقاضیان واحد در این شهریار توصیه کردیم که می‌توانند در شهر جدید سهند در مدت زمان کوتاه تری واحد تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: تحویل واحدهای مسکونی افرادی که برای شهر شهریار تقاضا کرده‌اند، منتفی نیست اما نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای این امر اعلام کنیم. 

سعیدی، با بیان این‌که در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخت 6 هزار واحد مسکونی در شهر سهند آغاز شده است، اظهار کرد: مدت زمان تکمیل این واحدها دو ساله بوده و برخی از واحدها که زمان شروع آن‌ها به اوایل سالجاری و یا سال گذشته بازمی‌گردد، زودتر تحویل داده می‌شوند.

سرپرست شرکت عمران سهند در خصوص آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر در شهر سهند نیز افزود: تعداد سه پروژه ساخت مسکن مهر در سهند ناقص مانده بود و برخی نواقصاتی در تعداد دیگری از پروژه‌ها وجود داشت اما طی چهار سال گذشته اقدامات خوبی برای تکمیل آن‌ها انجام گرفته ولی هنوز برخی از نواقصات از جمله مسکن مربوط به خانه مطبوعات مانده است.

انتهای پیام
captcha