شرکت ۳۵۰۰ دانش‌آموز در مرحله قطبی مسابقات قرآن خوزستان
کد خبر: 4115468
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

شرکت ۳۵۰۰ دانش‌آموز در مرحله قطبی مسابقات قرآن خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نخبه قرآنی در مسابقات قطبی قرآن عترت و نماز خوزستان خبر داد.

مسابقات قرآن دانش آموزی

به گزارش ایکنا از خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، در شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون که امروز، 28 دی با موضوع برگزاری مسابقات قطبی قرآن، عترت و نماز برگزار شد، گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نخبه قرآنی امسال در مسابقات قطبی قرآن عترت و نماز حضور خواهند یافت.

وی با عنوان اینکه این مسابقات در ۳ شهرستان در سطح استان خوزستان برگزار خواهد شد، ادامه داد: شهرستان رامشیر میزبان قطب ۱، شهرستان کارون میزبان قطب ۲ و شهرستان لالی میزبان ۳ خواهد بود. مسابقات هر قطب با حضور ۱۳ شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه شهرستان کارون به عنوان یک شهرستان قرآنی در سطح استان شناخته شده است، ادامه داد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزشمند قرآنی و معنوی شهرستان می‌تواند در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات اثر بخش باشد.

حمیدی‌نژاد با اشاره به اینکه مسابقات قطبی در ۱۰ رشته مختلف قرآن، عترت و نماز برگزار خواهد شد، افزود: برگزیدگان مسابقات قطبی به مرحله مسابقات نخبگان که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در شهرستان گتوند برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha