برگزاری جشنواره رحمت ویژه مراکز پیش‌دبستانی و ابتدایی جامعةالقرآن + فیلم
کد خبر: 4115674
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

برگزاری جشنواره رحمت ویژه مراکز پیش‌دبستانی و ابتدایی جامعةالقرآن + فیلم

نخستین جشنواره قرآنی رحمت ویژه دانش‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی و دوره اول مقطع ابتدایی تحت نظارت جامعه‌القرآن برگزار می‌شود.

جشنواره رحمتمنیر روحی، مسئول روابط عمومی‌ مؤسسه جامعه‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا گفت: نخستین جشنواره قرآنی رحمت ویژه دانش‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی و دوره اول مقطع ابتدایی تحت نظارت جامعه‌القرآن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فوق با هدف تربیت عملی و آموزش آداب اسلامی به فرزندان در زندگی روزمره برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در رشته‌های نمایشنامه، قصه‌گویی و بازی ویژه دوره اول ابتدایی و فراگیری مهارت روخوانی قرآن ویژه مقطع پیش‌دبستانی برپا خواهد شد.

روحی با اشاره به پیش‌بینی حضور چهار هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در این جشنواره، بیان کرد: این جشنواره از ۱۶ تا ۲۲ بهمن‌ماه طی دو مرحله اجرا می‌شود. در مراسمی که زمان آن متعاقباً اعلام می‌شود، از برگزیدگان با اعطای هدیه و لوح تقدیر، تجلیل به عمل می‌آید.

مؤسسه جامعه‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) از سال ۱۳۸۰ تاکنون امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را با رویکرد قرآنی در ۵۰ مدرسه قرآنی در مقاطع مختلف آموزشی با محوریت استان‌های محروم آغاز کرده است‌.

یادآور می‌شود، جامعه‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) آمادگی برگزاری جشنواره رحمت را با همکاری آموزش و پرورش در تمامی مدارس سراسر کشور دارد.

انتهای پیام
captcha