اختتامیه «سومین رویداد ملی مادران قاسم پرور» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4115733
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

اختتامیه «سومین رویداد ملی مادران قاسم پرور» در کرمان برگزار شد

اختتامیه سومین رویداد ملی «سومین رویداد ملی مادران قاسم پرور» با حضور مادران و فرزندان آن‌ها از سراسر کشور در بیت‌الزهرا حاج قاسم برگزار شد.

اختتامیه سومین رویداد ملی مادران قاسم پرور در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، اختتامیه «سومین رویداد ملی مادران قاسم پرور» با حضور جمعی از مادران و فرزندان آن‌ها از سراسر کشور، جمعی از مادران شهدا، مادران دارای بیش از ۳ فرزند و جمعی از مسئولان استان کرمان امروز، ۲۹ دی‌ماه در بیت‌الزهرا(س) حاج قاسم برگزار شد.

بانو شوکت مشرف‌زاده، مادر شهید علیرضا اختراعی در این مراسم به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و گفت: پسر من با قرآن بزرگ شد و احترام زیادی برای پدر مادر قائل بود و با همه خوش رفتار بود.

وی ادامه داد: شهید افتخاری در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و در سال ۱۳۶۷ مفقود‌الاثر شد و ۳۴ سال چشم انتظار هستم. ما مادران شهدا اگرچه افتخار می‌کنیم فرزندانمان برای اسلام و سرزمینمان رفتند اما برای مادران شهدا این انتظار سخت است.

این مادر شهید تأکید کرد: شهدا برای پول نرفتند و امروز آسایش و امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام محمدمسلم وافی، پدر پرجعمیت‌ترین خانواده جوان ایرانی نیز در این جلسه با بیان اینکه انسان هم باید آماده ظهور و هم زمینه ساز ظهور باشد، به بیان نکاتی در حوزه تبیینی و تربیت فرزند پرداخت.

در این مراسم از کتاب «پسرم قاسم» رونمایی شد و جمعی از مادران قاسم پرور و مادران دارای ۴ فرزند به بالا تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha