جشنواره سرود شهروندی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4116014
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

جشنواره سرود شهروندی در قزوین برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین از برگزاری جشنواره سرود شهروندی با عنوان «نواشهر» برای اولین بار در قزوین خبر داد.

اللهیاری عضو شواری شهر قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین با اشاره به لایحه برگزاری جشنواره سرود شهروندی با عنوان «نواشهر»، گفت: جشنواره سرود شهروندی با عنوان «نواشهر» برای اولین بار در کشور در شهر قزوین برگزار می‌شود و یکی از اقدامات خوب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین است.

وی با بیان اینکه سرود به عنوان هنری تأثیرگذار یکی از بهترین شیوه‌‌ها برای انتقال مفاهیم است، اظهار کرد: آموزش فرهنگ شهروندی با زبان هنر، ایجاد حس هماهنگی و انسجام در گروه‌های مخاطب، شناسایی ظرفیت‌های هنری شهروندان، ایجاد فضای شاد و مفرح در میان شهروندان، حمایت و استفاده از ظرفیت هنری شهروندان و تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ شهروندی از جمله اهداف جشنواره سرود شهروندی خواهد بود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به سفارش احداث تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: طی روزهای گذشته بازدیدی از روند کار اجرای این تندیس صورت گرفته که پیشرفت مطلوبی داشته و امیدواریم بتوانیم پیش از پایان سال جاری در یکی معابر اصلی شهر نصب کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر قزوین بیان کرد: خوشبختانه ساخت مجسمه به لحاظ فرم و قالب کار نسبت به تندیس‌های دیگر کیفیت خوبی داشته و قرابت بسیار نزدیکی با چهره سردار حاج قاسم سلیمانی دارد.

انتهای پیام
captcha